Prezentacija naše robe na sajtu www.manor.rs predstavlja poziv da uputite ponudu za kupovinu robe u formi narudžbenice. Pritiskom na dugme “naruči” na zadnjem koraku postupka naručivanja Vi ste izdali obavezujući nalog za kupovinu. Posle navedenog u najkraćem mogućem roku narudžbenica će biti kreirana i odmah će Vam biti poslat e-mail koji sadrži sve elemente vaše narudžbenice. Međutim ugovor o kupovini robe se smatra zaključenim onda kada Vi primite robu.

Ugovorna strana (u daljem tesktu Manor underwear):
Tekstilna radionica Manor underwear Požarevac, Radoslav Momirović PR
Moše Pijade 34, 12000 Požarevac
MB: 65127270
PIB: 111006122
Tel: 0606266700
e-mail: office@manor.rs

Stupanjem u ugovorni odnos sa Manor underwear-om ostvarujete sva potrošačka prava predviđena Zakonom o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 73/2010) koja uključuju i pravo na vansudsko rešavanje eventualnog spora povodom ugovora o kupovini robe.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupovini robe kojim je kupio robu putem sajta www.manor.rs, u roku od 14 dana od zaključenja ugovora bez navođenja razloga zbog kojih raskida ugovor.

Ukoliko želite da raskinete ugovor o kupovini robe koji je zaključen putem sajta, to možete učiniti na sledeći način:

  • slanjem izjave koju ste sami formulisati na e-mail adresu office@manor.rs, ili na adresu Manor underwear-a, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u Vaše ruke, odnosno u ruke trećeg lica kojeg ste odredili za primaoca.
  • slanjem obrazca za odustanak od ugovora elektronski (zvanični obrazac možete skinuti na sledećem LINKU)na e-mail adresu office@manor.rs ili poštom na adresu Manor underwear-a

Povraćaj robe mora biti u originalnom pakovanju bez oštećenja, sa etiketom i računom, u roku od 14 dana od dana kada ste primili robu.

Izjava o jednostranom raskidu ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Manoru.

U slučaju da raskinete ugovor Vi snosite troškove vraćanja robe Manor underwear-u, dok je Manor underwear dužan da Vam vrati novac u roku od 30 dana od dana prijema vraćene robe uplatom na tekući račun.

Ako je Prodavac utvrdio da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena, ispravna roba  sa etiketom u originalnoj ambalaži), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

U skladu sa članom 36 stav 1 tačka 5 Zakon o zaštiti potrošača potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Shodno navedenom, odustanku od kupovine ne podležu kupljeni proizvodi kao što su bokserice, slip i kupaće gaće i šortsevi kao i drugi proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Manor underwear je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice

Zakonska odgovornost zbog nesaobzirnosti robe ugovoru

Obaveštavamo Vas da je saglasno zakonu Manor underwear odgovoran za nesaobraznost proizvoda ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda Vama ili trećem licu koje ste odredili kao primaoca pošiljke.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana isporuke proizvoda pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku isporuke proizvoda, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom proizvoda i prirodom određene nesaobraznosti.

Manor underwear je dužan da isporuči proizvode koji su saobrazni ugovoru o kupoprodaji proizvoda.

Manor underwear odgovara za nesaobraznosti isporučenih proizvoda ugovoru ako: je postojala u momentu isporuke proizvoda Vama ili trećem licu koje ste odredili kao primaoca pošiljke, kao i u slučaju kad se nesaobraznost proizvoda pojavila posle isporuke, a potiče od uzroka koji je postojao pre isporuke, ukoliko je Manor underwear izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Manor underwear je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana isporuke proizvoda, imate pravo da izaberete da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi po isteku roka od šest meseci od dana isporuke proizvoda, imate pravo da izaberete da li će Manor underwear da otkloni nesaobraznost proizvoda opravkom ili zamenom.

Ne možete da raskinete ugovor o kupoprodaji proizvoda ako je nesaobraznost proizvoda neznatna.

Sve troškove koji su neophodni da bi se proizvodi saobrazili ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Manor underwear.

Reklamacije

Manor underwear će otkloniti sve greške i nedostatke na robi za koje je odgovoran. Kupac prvenstveno može zahtevati popravku robe, zatim zamenu reklamirane robe i najzad povraćaj novca.

Kupac nema pravo na reklamaciju i/ili prigovor ako je: propustio rok za podnošenje prigovora od 6 meseci od dana prijema robe, nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih, kupio proizvod na rasprodaji, kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni ili promenio odluku o izboru atrikla.

Zahtev za reklamaciju robe kupljene putem sajta www.manor.rs kupac može da ostvari samo poštom na adresu Manor underwear-a, a Manor underwear je dužan da na reklamaciju odgovori u roku od 15 dana od prijema reklamacije, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan da Manor underwear-u podnese zahtev za reklamaciju sa razlozima zbog čega reklamira robu, reklamiranu robu i račun kojom dokazuje da je reklamiranu robu kupio.

Proizvod koji reklamirate mora biti čist, upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena. Nečist- prljav proizvod neće se rešavati. Manor underwear ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona 0606266700 ili slanjem e-maila na adresu office@manor.rs

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili je iz robne grupe donji veš.

U skladu sa članom 36 stav 1 tačka 5 Zakon o zaštiti potrošača potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Shodno navedenom, odustanku od kupovine ne podležu kupljeni proizvodi kao što su bokserice, slip i kupaće gaće i šortsevi kao i drugi proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju.

Pristupanje sistemu (registracija)

Registraciju na sajtu www.manor.rs možete učiniti na sledeći način:

Klikom na dugme “Prijavi se” koje se nalazi u gornjem desnom uglu otvara se forma za registraciju. Nakon toga, kliknete na link “kreiraj novi nalog”.

Popunjavanjem ličnih informacija i podataka za pristupanje sistemu (lozinke) i klikom na dugme “registruj se” stičete pravo za registraciju na sajtu manor.rs shopa.

Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom registracije, nakon obavljene registracije dobićete mail dobrodošlice.

Prilikom prvog pristupanja sajtu sa registrovanom e-mail adresom ne zaboravite da u odeljku “Moj nalog” upišete Vašu adresu, u odeljku “Adrese”, na koju želite da primite proizvode Manor underwear-a.

Naručivanje

Sve dostupne proizvode putem možete naručiti on-line sajta www.manor.rs ili putem telefona 0606266700.

Kao i u klasičnoj prodavnici, prvo je potrebno da na sajtu www.manor.rs odaberete proizvode koje želite da naručite. Odabirom polja za boju i/ili veličinu i pakovanje, koja su obavezna, možete izabrati koliko komada jednog proizvoda želite da naručite. Pomoću dugmeta “dodaj u korpu” koje se nalazi na stranici svakog proizvoda, određeni proizvod stavljate u “korpu”.

Kada ste odabrali željene proizvode i želite da pogledate šta ste sve stavili u korpu, izaberite link “Moja korpa” u gornjem desnom uglu. “Moja korpa” poseduje opciju da ukoliko ste se predomislili i više ne želite da kupite određeni proizvod, možete ga izmeniti (boju, veličinu, itd.) ili ih izbacite iz korpe.

Proizvode koje ste odabrali i koje se sada nalaze u linku “Moja korpa” naručujete klikom na link “Nastavi sa kupovinom” ili klikom na link “Plaćanje” koji se nalazi u gornjem desnom uglu.

Sledeći korak je mogućnost odabira da li ćete naručiti kao posetilac ili registrovani korisnik.

Ukoliko se odlučite za naručivanje kao posetilac, navodite podatke o naručiocu, broj telefona i adresu za isporuku. S druge strane registracija Vam omogućava: brzu i laku narudžbinu, lak pristup Vašim narudžbinama i stanju. Registracija se obavlja radi identifikacije korisnika i obezbeđivanja zaštite Vaših ličnih podataka. Kada se jednom registrujete, svaki sledeći put kada naručujete, sistem će Vas odmah prepoznati i neće biti potrebno da svaki put ponavljate određene korake.

Na poslednjem koraku naručivanja će Vam detaljno biti prikazani svi detalji narudžbenice i iskazani svi troškovi. Tada potvrđujete svoju narudžbenicu ili od nje odustajete. Svakom kupcu je pružena mogućnost da pre nego što pošalje narudžbenicu sa izabranim artiklima, još jednom proveri unete podatke i otkloni eventulane greške koje su nastale prilikom unosa istih.

Klikom na dugme “Naručite” narudžbenica će biti kreirana i odmah će Vam biti poslat e-mail koji sadrži sve elemente vaše narudžbenice.

Naručivanje putem sajta www.manor.rs je jednostavno, čak iako nešto pogrešite spremni smo da vam pomognemo u svakoj situaciji putem Kontakt centra na broj 0606266700.

Nakon obavljene narudžbine (kao što je u prethodnom delu detaljno opisano), dobićete na svoj e-mail obaveštenje u kome stoje svi podaci o narudžbenici. Međutim, ukoliko iz nekog razloga isporuka naručene robe ne bude moguća, Manor underwear je dužan da Vas bez odlaganja o tome obavestiti.

Po kreiranju narudžbenice, ukoliko ste registrovani korisnik, pripremu pošiljke možete pratiti putem linka “Moj nalog”.

Način plaćanja

Proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta www.manor.rs možete platiti debitnim i kreditnim karticama, pouzećem ili direktnom uplatom na račun.

Artikal poručen putem sajta Manor underwear-a se plaća po ceni koja je iskazana na sajtu u momentu poručivanja artikla. Ukoliko u momentu otpreme artikla dođe do razlike u ceni kupcu će se obračunati cena koja je važila u momentu poručivanja. Cene se mogu menjati bez prethodnog obaveštenja.

Ukoliko plaćate platnim karticama, prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije prenose se putem javne mreže u zaštićenoj formi. Sigurnost podataka prilikom online kupovine platnim karticama garantuje OTP banka AD sa svojom e-commerce platformom za internet plaćanja platnim karticama. Pored naprednih sigurnosnih protokola i sistema zaštite podataka, i sam proces plaćanja je osiguran primenom najviših sigurnosnih standarda asocijacija VISA i MasterCard.

Kompletan proces naplate obavlja se isključivo na stranicama banke, te podaci o Vašim platnim karticama nisu dostupni našem sistemu.

Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Izjava o konverziji: Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu, po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene, navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Manor underwear je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se može izvršiti samo u gotovom novcu na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu narudžbinu.

Ukoliko se odlučite za plaćanje putem uplatnice (u banci ili Pošti) nakon završenog procesa poručivanja putem sajta, u narednih 24h poslaćemo Vam račun u eletronskoj formi na mail koji ste naveli prilikom poručivanja.

Vašu Porudžbinu možete uplatiti direktno na Manor underwear tekući račun u bilo kojoj pošti, banci ili putem elektronskog ili mobilnog bankarstva.

Nakon evidentiranja uplate (okvirno je potrebno 24h), šaljemo Porudžbinu na Vašu adresu, Uplatu možete izvršiti na račun broj 325-9500700213763-76. Primalac uplate: Manor underwear, Moše Pijade 34, Požarevac.

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na e-mail office@manor.rs ili na broj 0606266700.

Navedene cene važe samo za kupovinu u Manor underwear internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u maloprodajnim objektima. Potvrdom ovih Uslova korišćenja dajete svoju saglasnost da vam Manor underwear fiskalni račun pošalje i elektronskim putem.

Troškovi dostave

SRBIJA:

Cena dostave putem kurirske službe Post express na kućnu adresu iznosi 450 dinara, dok je cena dostave za preuzimanje porudžbine u tebi najbližoj Pošti 300 dinara. Rok isporuke je „danas za sutra“. Za porudžbine preko 4.000 dinara isporuka je besplatna za preuzimanje u najbližoj Pošti. Detaljan iznos troškova dostave možete u svakom trenutku videti u poslednjem koraku, detaljnom prikazu Vaše narudžbenice, u kom su obračunti ovi troškovi.

INOSTRANSTVO:

Detaljan cenovnik slanja porudžbina Poštom Republike Srbije – Post export:

Cenu isporuke uvek možete videti u poslednjem koraku, detaljnom prikazu Vaše narudžbenice.

Manor underwear, naši saradnici i partneri, kao i kurirske službe ne mogu da utiču i nisu odgovorni za eventualne dodatne carinske troškove i kontrole koje određene zemlje imaju.

Molimo Vas da pre poručivanja se informišete o eventualnim dodatnim troškovima u Vašoj zemlji, odnosno zemlji isporuke porudžbenice.

Praćenje statusa narudžbenice

Nakon što ste izvršili naručivanje, možete status svoje narudžbenice pratiti i to:
– putem e-mail obaveštenja koje dobijate, ili
– putem stranice “Moj nalog”, ali samo ukoliko ste registrovani korisnik.

Nakon naručivanja Vi ćete dobiti na Vaš e-mail da je narudžbenica primljena. Tada Vaša narudžbina dobija status “u obradi”. Taj status znači da smo primili Vašu narudžbinu i da se pošiljka priprema i pakuje.

Nakon svega, kada je Vaša pošiljka spremna, adresiramo je i vršimo predaju kurirskoj službi koja će Vam pošiljku doneti na adresu za isporuku. Tada Vam šaljemo obaveštenje putem e-mail-a da je pošiljka poslata, a na stranici “Moj nalog” narudžbenica dobija status “isporučeno”.

S obzirom da je kurirskoj službi potreban 1 dan da izvrši dostavu, sutradan će vam pošiljka biti uručena, a mi ćemo biti obavešteni da ste pošiljku primili. Nakon toga pošiljka dobija status “plaćena”. Na ovaj način smo Vam omogućili da u svakom trenutku imate uvid u faze kroz koje prolazi Vaša narudžbenica i znaćete šta se dešava sa njom.

Vreme dostave pošiljke

Srbija – Od trenutka evidentiranja Vaše uplate, odnosno od dana prijema narudžbenice na e-mail potrebno je 2 radna dana, da Vaša pošiljka bude uručena*. U to vreme spada priprema Vaše pošiljke +1 dan koliko je potrebno kurirskoj službi da uruči proizvod.

Inostranstvo – Vreme isporuke Vaše porudžbenice zavisi od carinskih kontrola, zadržavanja na granici i zemlje u kojoj se radi isporuka, i iznosi od 14-20 dana Pošta-Post exportom. U to vreme spada priprema Vaše pošiljke +1 dan koliko je potrebno kurirskoj službi da uruči proizvod.

*-isporuka je najčešće u roku do 2 radna dana i zavisi ISKLJUČIVO od kurirske službe Post express i Pošte Srbije.

Preuzimanje pošiljke

Vaša pošiljka će Vam biti dostavljena putem kurira na adresu koju ste naveli za isporuku, i to u periodu između 8h-19h uključujući i subotu. Iz tog razloga Vas molimo da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Ukoliko niste u mogućnosti da pošiljku preuzemete od kurira biće u Vama najbližoj Pošti narednih 5 dana, gde možete je preuzeti. Ukoliko ste odabrali plaćanje direktnom uplatom na račun ili karticom, porudžbinu možete preusmeriti i preuzeti i na jedan od Poštinih paketomata. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket kako bi se uverili da ne postoje neka vidna oštećenja.

Ukoliko je transportna kutija/kesa značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, potrebno je da odbijte prijem pošiljke i da nas odmah obavestite o tome.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja možete slobodno preuzeti pošiljku i potpisati kuriru dostavnicu i platiti robu ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem.

Dužnost kurira je da pokuša da svaku pošiljku uruči na navedenoj adresi. Uobičajena praksa je da Vas kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine, ukoliko Vas ne zatekne na adresi koju ste naveli za isporuku. Ukoliko ni tada ne bude mogla da se izvrši isporuka, pošiljka se skladišti u najbližoj Pošti narednih 5 dana gde je možete preuzeti, a nakon toga se vraća nama. Po prijemu pošiljke, naša je obaveza da Vas kontkatiramo kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili o ponovnom slanju.

*-vreme isporuke u insotranstvu zavise od lokalnih kurirskih službi

Zamena artikla za drugi

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priloženi račun koji ste dobili na poštansku adresu uz prethodno pozivanje Manor underwear Kontakt centra na broj telefona 0606266700 u roku od 14 dana gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

U slučaju zamene robe Manor underwear ne snosi trošak povrata. Za svaku zamenu Vi snosite trošak transporta povrata robe i u obavezi ste da obezbedite sigurnu isporuku proizvoda na našu adresu.

U skladu sa članom 36 stav 1 tačka 5 Zakon o zaštiti potrošača potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Shodno navedenom, odustanku od kupovine ne podležu kupljeni proizvodi kao što su bokserice, slip i kupaće gaće i šortsevi kao i drugi proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju.

Poručeni artikal nije moguće zameniti ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili je iz robne grupe donji veš.

Zamena veličine artikla

Ukoliko ste nakon prijema probali artikal i utvrdili da Vam je veliki ili mali, imate pravo na zamenu uz priloženi račun koju ste dobili na poštansku adresu uz prethodno pozivanje Manor underwear Kontakt centra na broj telefona 0606266700 u roku od 14 dana gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

U slučaju zamene robe Manor underwear ne snosi trošak povrata. Za svaku zamenu Vi snosite trošak transporta povrata robe i u obavezi ste da obezbedite sigurnu isporuku proizvoda na našu adresu.

Poručeni artikal nije moguće zameniti ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili je iz robne grupe donji veš.

Podrška i reklamacije

Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u online prodavnici Manor underwear-a možete rešiti kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:

  • E-mailom na office@manor.rs
  • Poštom na Manor underwear, Moše Pijade 34, 12000 Požarevac
  • Telefonom na 060 62 66 700