Rezultati istraživanja agencije “Pioniri” i Smart Plus Research-a pokazuju da u Srbiji 77 odsto građana kupuje on-line robu i plaća usluge. Muškarci su u tome u većini u odnosu na žene koje i dalje preferiraju šetnju i obilaske radnji, više kao izgovor da provedu vreme sa prijateljicama.
Garderoba je ono za šta se, uz knjige i kozmetiku, on line kupci najčešće odlučuju.
Sada je ponuda bogatija za još jedan brend namenjen muškarcima, a koji donosi kvalitet domaće proizvodnje bez nužno visoke cene kakvu ima konkurencija.
Manor underwear je nova modna linija donjeg veša za muškarce. Tvorci su se odlučili na pokretanje on line shopa, do kog dolazite direktno ili preko najpopularnijih društvenih mreža, upravo da bi bili bliži kupcima, da bi olakšali izbor i naručivanje i plaćanje takođe.
Sve što naručite na www.manor.rs plaćate pouzećem, što je omiljeni način za veliku većinu naših sugrađana. Naime, najveći broj građana Srbije preferira da plaća pouzećem.
Istraživanja pokazuju da dve trećine ispitanika izbegava kupovinu koja se plaća unapred i da je to jedan od najčešćih razloga za odustajanje od kupovine.
Naručivanje je vrlo jednostavno, isporuka brza, u kvalitet ćete se uveriti na prvi dodir, što će vas sve zajedno navesti da se brzo vratite po još koji par ili komad sa potpisom “Manor underwear”.